Ułatwienia dostępu

Tablica poświęcona prof. Mieczysławowi Szaleckiemu

W piątek, 30 sierpnia o godzinie 11:00 w Collegium Medicum UJK odsłonięta zostanie tablica poświęcona pamięci prof. Mieczysława Szaleckiego.

Tablica pojawi się w korytarzu poziomu 0, pomiędzy aulami 0/12A i 0/12B. 

Prof. dr hab. Mieczysław Szalecki zmarł 5 listopada 2023 roku. Był cenionym lekarzem pediatrą. Związany był z naszą uczelnią w latach 2010 – 2022, kierował Zakładem Pediatrii, Pielęgniarstwa Pediatrycznego i Społecznego Collegium Medicum UJK.

Prof. Mieczysław Szalecki maturę zdobył w V LO im. księdza Piotra Ściegiennego w Kielcach (1973), ukończył studia lekarskie na Akademii Medycznej im. Mikołaja Kopernika w Krakowie, a habilitację  uzyskał w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”. W warszawskim Centrum kierował kliniką Endokrynologii i Diabetologii. W 2019 roku Mieczysław Szalecki uzyskał tytuł profesora nauk medycznych i nauk o zdrowiu.

Grażyna Nowak - Starz profesorem belwederskim

Postanowieniem Prezydenta RP z dnia 25 lipca br. Grażyna Nowak – Starz otrzymała tytuł profesora nauk medycznych i nauk o zdrowiu w dyscyplinie nauki o zdrowiu.

List gratulacyjny z tej okazji przekazał prof. dr. hab. Grażynie Nowak – Starz rektor Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, prof. dr hab. Stanisław Głuszek.

Sylwetka prof. dr hab. Grażyny Nowak - Starz

Prof. G. Nowak-Starz

 

 

 

 

Konkurs na Kierownika Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych

R E K T O R

UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

ogłasza konkurs na  Kierownika Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych

na kadencję 2024-2028

Opis stanowiska:

Osoba powołana na stanowisko Kierownika Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych odpowiedzialna będzie za prawidłowe funkcjonowanie, rozwój i wizerunek Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych.

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe medyczne,
  • znajomość zasad zamówień publicznych,
  • znajomość standardów kształcenia przed i podyplomowego w zawodach medycznych,
  • doświadczenie w zakresie kierowania zespołem,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Dodatkowe wymagania:

  • elastyczne podejście do zakresu obowiązków pozwalające na wzajemne się wspieranie w zespole,
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • umiejętności organizacyjne,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • komunikatywność,
  • samodzielność.

Do zadań kierownika należy w szczególności:

1) nadzorowanie prac związanych z realizacją kursów podyplomowych i szkoleń;

2) podejmowanie decyzji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych;

3) merytoryczny i organizacyjny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych;

4) szczegółowe określenie obowiązków pracowników Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych;

5) reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz;

6) inicjowanie, organizowanie i realizacja kursów i szkoleń w Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych

7) przedkładanie prorektorowi ds. medycznych wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących działalności Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych

Wymagane dokumenty:

  • życiorys wraz z listem motywacyjnym;
  • podanie o powołanie na stanowisko kierownika Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych;
  • kwestionariusz osobowy;
  • informacje o dorobku naukowym, zawodowym i organizacyjnym;
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie o niekaralności;
  • oświadczenie, że Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy w wymiarze pełnego etatu;
  • opracowanie zawierające koncepcję funkcjonowania Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych

Oferty o przystąpieniu do konkursu wraz z załączonymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na kierownika Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych” w Dziale Kadr Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (budynek Rektoratu), ul. Żeromskiego 5 pokój 106 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. roku do godz. 15.00 (liczy się data wpływu dokumentów do UJK).

Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z powołaniem na kierownika Ośrodka Kształcenia Kadr Medycznych. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zasięgnięciu opinii Senatu.

R E K T O R

prof. dr hab. Stanisław Głuszek

 

Kielce, dnia 12.08.2024 r.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Administrator informuje, że:

  1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  2. dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
  3. odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych,
  4. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  5. posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
  6. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
  8. w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na ww. adres pocztowy.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)

** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.)

W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”

W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych,  o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.

Konkurs na Kierownika Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki

R E K T O R

UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

ogłasza konkurs na  Kierownika Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki

na kadencję 2024-2028

Opis stanowiska:

Osoba powołana na stanowisko Kierownika Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki odpowiedzialna będzie za prawidłowe funkcjonowanie, rozwój i wizerunek Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  • posiada co najmniej stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu oraz znaczący dorobek naukowy w zakresie badań nad chorobami trzustki,
  • posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami badawczymi,
  • posiada udokumentowaną współpracę z ośrodkami zagranicznymi związaną z tematyką chorób trzustki.

Do zadań kierownika należy w szczególności:

1) nadzorowanie prac związanych z realizacją zadań należących do Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki;

2) podejmowanie decyzji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki;

3) merytoryczny i organizacyjny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki;

4) szczegółowe określenie obowiązków pracowników Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki;

5) reprezentowanie Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki na zewnątrz;

6) przedkładanie prorektorowi ds. medycznych wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących

działalności Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys wraz z listem motywacyjnym;
  • podanie o powołanie na stanowisko kierownika Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki;
  • kwestionariusz osobowy;
  • informacje o dorobku naukowym, zawodowym i organizacyjnym;
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie o niekaralności;
  • oświadczenie, że Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy w wymiarze pełnego etatu;
  • opracowanie zawierające koncepcję funkcjonowania Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki

Oferty o przystąpieniu do konkursu wraz z załączonymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na kierownika Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki” w Dziale Kadr Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (budynek Rektoratu), ul. Żeromskiego 5 pokój 106 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. roku do godz. 15.00 (liczy się data wpływu dokumentów do UJK).

Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z powołaniem na kierownika Ośrodka Badań nad Chorobami Trzustki. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zasięgnięciu opinii Senatu.

R E K T O R

prof. dr hab. Stanisław Głuszek

 

Kielce, dnia 12.08.2024 r.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Administrator informuje, że:

  1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  2. dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
  3. odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych,
  4. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  5. posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
  6. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
  8. w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na ww. adres pocztowy.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)

** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.)

W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”

W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych,  o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.

Konkurs na Kierownika Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji

R E K T O R

UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

ogłasza konkurs na  Kierownika Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji

na kadencję 2024-2028

Opis stanowiska:

Osoba powołana na stanowisko Kierownika Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji odpowiedzialna będzie za prawidłowe funkcjonowanie, rozwój i wizerunek Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z przygotowaniem psychologicznym,
  • Staż pracy min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zawodzie psychologa/ psychoterapeuty,
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem.

 

Do zadań kierownika Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji należy:

1) reprezentowanie Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji na zewnątrz;

2) inicjowanie współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu oraz z podmiotami spoza Uniwersytetu;

3) gospodarowanie mieniem oraz środkami finansującymi Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji;

4) występowanie do rektora z wnioskami w sprawach zatrudnienia i nagradzania osób współpracujących z Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji;

5) sporządzanie rocznego sprawozdania z działalności Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji i przedstawianie go rektorowi do zatwierdzenia;

6) podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach dotyczących Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji, niezastrzeżonych do kompetencji organów Uniwersytetu oraz osób pełniących funkcje kierownicze w Uniwersytecie.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys wraz z listem motywacyjnym;
  • podanie o powołanie na stanowisko kierownika Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji;
  • kwestionariusz osobowy;
  • informacje o dorobku naukowym, zawodowym i organizacyjnym;
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie o niekaralności;
  • oświadczenie, że Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy w wymiarze pełnego etatu;
  • opracowanie zawierające koncepcję funkcjonowania Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji

Oferty o przystąpieniu do konkursu wraz z załączonymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na kierownika Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji” w Dziale Kadr Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (budynek Rektoratu), ul. Żeromskiego 5 pokój 106 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. roku do godz. 15.00 (liczy się data wpływu dokumentów do UJK).

Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z powołaniem na kierownika Centrum Wsparcia Psychologicznego i Psychoedukacji. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zasięgnięciu opinii Senatu.

R E K T O R

prof. dr hab. Stanisław Głuszek

 

Kielce, dnia 12.08.2024 r.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Administrator informuje, że:

  1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  2. dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
  3. odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych,
  4. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  5. posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
  6. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
  8. w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na ww. adres pocztowy.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)

** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.)

W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”

W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych,  o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.

Konkurs na Kierownika Centrum Symulacji Medycznych

R E K T O R

UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

ogłasza konkurs na Kierownika Centrum Symulacji Medycznych

na kadencję 2024-2028

Opis stanowiska:

Osoba powołana na stanowisko Kierownika Centrum Symulacji Medycznych odpowiedzialna będzie za prawidłowe funkcjonowanie, rozwój i wizerunek Centrum Symulacji Medycznych.

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe medyczne,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektem, rozliczaniu i administrowaniu projektami,
  • znajomość zasad zamówień publicznych,
  • ukończony kurs symulacji medycznych,
  • doświadczenie w zakresie pracy dydaktycznej w oparciu o symulacje medyczne,
  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2.

Dodatkowe wymagania:

  • elastyczne podejście do zakresu obowiązków pozwalające na wzajemne się wspieranie w zespole,
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • umiejętności organizacyjne,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • komunikatywność,
  • samodzielność.

Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku:

Do zadań kierownika Centrum Symulacji Medycznych należy:

1) organizacja pracy zespołu pracowników Centrum Symulacji Medycznych,

2) organizacja pracy Centrum Symulacji Medycznych, ustalanie planu zajęć w pracowniach w porozumieniu z innymi jednostkami organizacyjnymi UJK,

3) dbanie o stan techniczny sprzętu medycznego oraz symulatorów,

4) prowadzenie i organizacja szkoleń z zakresu obsługi sprzętu i symulatorów,

5) monitorowanie bezpieczeństwa sprzętu i sposobu wykorzystania sprzętu medycznego oraz symulatorów zgodnie z ich przeznaczeniem,

6) nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu Centrum Symulacji Medycznych i innych przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Centrum Symulacji Medycznych,

7) dbałość o wyposażenie Centrum Symulacji Medycznych oraz optymalizacja kosztów jego utrzymania, dokonywanie zamówień materiałów zużywalnych, sprzętu medycznego i dydaktycznego,

8) udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym opisów przedmiotów

Wymagane dokumenty:

  • życiorys wraz z listem motywacyjnym;
  • podanie o powołanie na stanowisko kierownika Centrum Symulacji Medycznych;
  • kwestionariusz osobowy;
  • informacje o dorobku naukowym, zawodowym i organizacyjnym;
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie o niekaralności;
  • oświadczenie, że Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy w wymiarze pełnego etatu;
  • opracowanie zawierające koncepcję funkcjonowania Centrum Symulacji Medycznych.

Oferty o przystąpieniu do konkursu wraz z załączonymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na kierownika Centrum Symulacji Medycznych” w Dziale Kadr Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (budynek Rektoratu), ul. Żeromskiego 5 pokój 106 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. roku do godz. 15.00 (liczy się data wpływu dokumentów do UJK).

Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

Rektor może odstąpić od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z powołaniem na kierownika Centrum Symulacji Medycznych. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zasięgnięciu opinii Senatu.

R E K T O R

prof. dr hab. Stanisław Głuszek

 

Kielce, dnia 12.08.2024 r.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY – ART. 13 RODO*

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Administrator informuje, że:

  1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22(1) Kodeksu pracy**), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  2. dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 9 miesięcy,
  3. odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator zawrze stosowne umowy w zakresie realizacji usług zewnętrznych wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych,
  4. posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  5. posiada Pani/Pan prawo do odwołania zgody w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody, które nastąpiło przed jej odwołaniem; zgodę można odwołać w dowolnym czasie pisząc na ww. adres e-mail na ww. adres pocztowy,
  6. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne,
  8. w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na ww. adres pocztowy.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)

** Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.)

W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych naborach prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach pracowników prowadzonych przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, przez okres najbliższych 9 miesięcy.”

W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych obejmujących szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane o stanie zdrowia) prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 szczególnych kategorii danych,  o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zamieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych”.

Szukaj