Ułatwienia dostępu

konferencja - IX Świętokrzyskie Dni Hipertensjologiczne

konferencja: "IX Świętokrzyskie Dni Hipertensjologiczne"

Termin:
23 listopada 2024 r.

Miejsce:
Grand Hotel Kielce
ul. Henryka Sienkiewicza 78
25-501 Kielce

Partner merytoryczny i nadzór naukowy:
I Klinika Kardiologii i Elektroterapii Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii,
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Uczestnicy konferencji otrzymają punkty edukacyjne.
Udział w konferencji bezpłatny.

link do strony konferencji

Akcja oddawania krwi 15.11.2024 r. na Collegium Medicum

Akcja oddawania krwi 15.10.2024 r. na Wydziale Prawa i Nauk Społecznych

 

APEL DO SPOŁECZNOŚCI AKADEMICKIEJ UJK


Pilnie potrzebna krew. W imieniu chorych oczekujących na krew, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach zwraca się z apelem do krwiodawców – społeczności akademickiej o honorowe oddawanie krwi.

Dar Krwi pilnie potrzebny jest chorym, w tym dzieciom z oddziałów hematologicznych, pacjentom z chorobami nowotworowymi, z krwotokami, poszkodowanym w wypadkach, czekającym na operacje chirurgiczne i kardiochirurgiczne oraz pacjentom dializowanym.

Jedynym źródłem tego bezcennego leku jest każda zdrowa, pełnoletnia osoba, o masie ciała powyżej 50 kg.

obrazek krew

KRWIODAWCY PO ODDANIU KRWI PRZYSŁUGUJE:

  • 2 DNI WOLNEGO – ZAŚWIADCZENIE USPRAWIEDLIWIAJĄCE NIEOBECNOŚĆ W MIEJSCU PRACY LUB NAUKI W DNIU ODDANIA KRWI I W NASTĘPNYM,
  • 9 CZEKOLAD, ZWROT KOSZTÓW ZA DOJAZD DO NAJBLIŻSZEJ PLACÓW SŁUŻBY KRWI RCKIK W KIELCACH,
  • BEZPŁATNY 30 DNIOWY BILET KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA KIELCE.

Serdecznie zapraszamy do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach i Oddziałów Terenowych: w Końskich, Ostrowcu Świętokrzyskim, Sandomierzu i Skarżysku Kamiennej. Więcej informacji o dniach i godzinach otwarcia placówek RCKiK w Kielcach na www.rckik-kielce.com.pl

Chorzy ze świętokrzyskich szpitali liczą na Waszą pomoc.

Pamiętajmy, że łączy nas krew, która ratuje życie!

Jesteśmy przekonani, że nagłośnienie w/w apelu za pośrednictwem Państwa środków przekazu wpłynie na wzrost świadomości w tej jakże ważnej kwestii społecznej, co w konsekwencji przełoży się na większą ilość pozyskiwanej przez nas krwi potrzebnej do ratowania życia i zdrowia pacjentów w świętokrzyskich szpitalach.

Ogólnopolskie Uczelniane Igrzyska Zarządzania Projektami PMI PC

ZARZĄDZAJ PROJEKTAMI Z PMI
ZASADY

1. Organizatorem Wydarzenia jest Project Management Institute Poland Chapter (PMI PC)

2. Osobą do kontaktu jest Mateusz Kubala, Lider Projektu, tel. 880 344 722,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Oficjalny serwis internetowy Wydarzenia znajduje się pod adresem:
http://igrzyska.pmi.org.pl/

4. Oficjalnym kanałem komunikacji pomiędzy Organizatorem a uczestnikiem jest adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

5. Miejsce wydarzenia:
a) macierzysta Uczelnia – I etap
b) miejsce wskazane przez Uczestnika lub Uczelnię – rozgrywka on-line - II etap c)
miejsce do potwierdzenia, zgodnie z Regulaminem - rozgrywka stacjonarna - III etap

6. Harmonogram wydarzenia:
a) Do 31.01.2025 r. – etap I – wyłonienie przez Uczelnię jednej 5-osobowej drużyny oraz
zgłoszenie udziału do PMI PC
b) Do 15.03.2025 r. – II etap – rozgrywki zgłoszonych drużyn i wyłonienie drużyn do
ścisłego finału – na podstawie ilości zdobytych punktów. Rozgrywki będą się odbywały
w formie testu on-line w języku angielskim. Zasady będą opublikowane najpóźniej do
31.01.2025 r. Na stronie Wydarzenia.
c) 26.04.2025 r. – III etap – finałowe rozgrywki zespołów i wyłonienie zwycięzcy. Rozgrywki
będą się odbywały stacjonarnie w formie gry zespołowej, zwycięzca zostanie wyłoniony
na podstawie zebranej liczby punktów.

7. Wziąć udział w Wydarzeniu mogą studenci studiów I i II stopnia dowolnego kierunku
Uczelni, która ma swoją siedzibę w granicach Polski oraz którzy w dniu zgłoszenia nie
ukończyli 35 roku życia, z wyjątkiem wolontariuszy i członków PMI Poland Chapter.

8. Oficjalnym językiem komunikacji podczas Wydarzenia jest język polski, a III etap zostanie
przeprowadzony wyłącznie w języku polskim. Jeśli w zespołach znajdą się studenci
obcojęzyczni (zgodnie z decyzją zgłaszającej zespół Uczelni oraz samego zespołu),
zadanie ewentualnego tłumaczenia zasad poszczególnych etapów, punktacji i innych
informacji należy do pozostałych członków zespołu. Organizator nie ponosi
odpowiedzialności za błędy i niezrozumienie wynikające z tłumaczenia, a także nie
przedłuży czasu przeznaczonego na poszczególne zadania, związanego z koniecznością
dokonywania tłumaczenia.

9. Uczelnia w ramach I etapu Wydarzenia przeprowadza wewnętrznie, w dowolny, dogodny
dla siebie sposób, eliminacje zgłoszonych Uczestników i ma prawo zgłosić do udziału w
Wydarzeniu tylko jedną 5-osobową drużynę studentów.

10. Uczelnia może zwrócić się do Organizatora z prośbą o wsparcie, w tym pomoc w promocji
wydarzenia oraz konsultacje merytoryczne dotyczące organizacji eliminacji I etapu (np.
formuła eliminacji, zasady oceny). Niemniej jednak pełna odpowiedzialność za
przeprowadzenie i rozstrzygnięcie eliminacji spoczywa po stronie Uczelni. Podstawą
uczestnictwa w Wydarzeniu jest wypełnienie przez Uczelnię zgłaszającą Uczestników
formularza zgłoszeniowego, który jest dostępny na stronie internetowej wydarzenia
www.igrzyska.pmi.org.pl.

11. Dokonując rejestracji na Wydarzenie Uczelnia oraz członkowie zespołu - studenci
wyrażają zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku do wszelkich działań związanych z
realizacją i promocją Wydarzenia.

12. Organizator przed rozpoczęciem każdego kolejnego etapu Wydarzenia, najszybciej jak to
będzie możliwe, poda do wiadomości uczestników ogólne zasady punktacji oraz ogólne
zasady rozgrywki. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania wszelkich kwestii
spornych związanych z punktacją lub do przekazania prawa do rozstrzygnięcia
podwykonawcy odpowiedzialnemu za prowadzenie danych rozgrywek.

13. W przypadku, gdy z przyczyn losowych lub innych na którymś z etapów Wydarzenia
będzie konieczna częściowa zmiana składu zespołu, istnieje bezwzględna konieczność
niezwłocznego (nie później niż 48 h przed rozpoczęciem kolejnego etapu, w którym
nastąpi zmiana) poinformowania o tym Organizatora, wysyłając wiadomość e-mailową z
podaniem danych członka zespołu, który opuszcza zespół, przyczyn opuszczenia zespołu
oraz danych nowego członka zespołu. Dopuszczalna jest wymiana max. 2 osób w zespole
w ciągu całego wydarzenia i każdorazowo taka zmiana musi zostać uzgodniona i
zaakceptowana przez Organizatora. W przypadku nieuzyskania akceptacji Organizatora,
cały zespół nie zostanie dopuszczony do kolejnego etapu Wydarzenia.

14. Udział Uczestników w Wydarzeniu jest bezpłatny, natomiast koszty ewentualnego
przejazdu i noclegu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie. Organizator pokrywa koszty
wyżywienia Uczestników podczas Wydarzenia (w zakresie pozyskanych środków), chyba,
że specyfika Wydarzenia określa inaczej.

15. Zespół zostanie poproszony o wymyślenie i wskazanie w formularzu zgłoszeniowym
nazwy zespołu.

16. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody (w zakresie pozyskanych środków).

REGULAMIN

Komunikat nr 7/ 2024 Okręgowej Komisji Wyborczej Collegium Medicum Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 11 października 2024 roku

w sprawie listy kandydatów i wyborów do Rad Naukowych Instytutu Nauk Medycznych i Instytutu Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum UJK w Kielcach na kadencję 2024-2028 w grupie nauczycieli akademickich zatrudnionych na stanowiskach badawczych i badawczo-dydaktycznych posiadających stopień naukowy doktora

 Na podstawie § 162 ustęp 1a Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Uchwały nr 19/2024 OKW CM informujemy, iż wybory do Rady Naukowej Instytutu Nauk Medycznych oraz do Rady Naukowej Instytutu Nauk o Zdrowiu na kadencję 2024-28 nie odbędą się, gdyż liczba zgłoszonych kandydatów jest równa liczbie mandatów do obsadzenia w drodze wyborów. Osoby te zostaną powołane przez Rektora UJK w Kielcach.

Kandydaci zgłoszeni do Rady Naukowej Instytutu Nauk Medycznych (3 mandaty do obsadzenia):

  1. Molasy Bartosz
  2. Wróbel Grzegorz
  3. Zandecki Łukasz

Kandydaci do Rady Naukowej Instytutu Nauk o Zdrowiu (4 mandaty do obsadzenia)

  1. Kordyzon Marta
  2. Król Halina
  3. Michalska Agata
  4. Sobaś Kamila

 

Okręgowa Komisja Wyborcza

Collegium Medicum   

Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami

Studenci, którzy zarejestrują się w Centrum Wsparcia mogą:

  • ubiegać się o dostosowanie sposobu organizacji i właściwej realizacji procesu dydaktycznego (m.in.: zezwolenie na zwiększenie dopuszczalnej absencji, indywidulany tryb i warunki odbywania zajęć, dodatkowe godziny z zajęć, które sprawiają studentowi trudności),
  • ubiegać się o zmiany trybu zdawania i egzaminów i uzyskiwania zaliczeń (m. in.: wydłużenie czasu trwania egzaminu, zamiana formy sprawdzania wiedzy, zmiana organizacji sesji egzaminacyjnej),
  • uzyskać informację o rozwiązaniach technologicznych mających na celu wyrównanie szans (m. in.: możliwość adaptacji materiałów dydaktycznych zgodnie z potrzebami studenta - powiększony druk, forma elektroniczna, wypożyczenie laptopa, lupy elektronicznej dyktafonu oraz zgoda na nagrywanie wykładów),
  • ubiegać się o wsparcie asystenta (asystencja przy sporządzaniu notatek, przy przemieszczaniu się lub biblioteczna i związana z prowadzeniem badań naukowych),
  • korzystać z usługi transportu samochodem specjalizowanym do przewozu osób
    z niepełnosprawnościami na terenie Uczelni ( w określonych przypadkach),
  • ubiegać się o stypendium dla osób z niepełnosprawnościami dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności (jest to pomoc materialna niezależna od dochodu, wysokość stypendium jest zależna od stopnia niepełnosprawności),
  • uczestniczyć w alternatywnych zajęciach z wychowania fizycznego (szeroka oferta ciekawych zajęć m.in. zajęcia na pływalni, ćwiczenia usprawniające, nordic walking).

Miesięczne stawki stypendium dla osób niepełnosprawnych:

  • Znaczny stopień niepełnosprawności –1100 zł,
  • Umiarkowany stopień niepełnosprawności – 900 zł,
  • Lekki stopień niepełnosprawności – 700 zł.

W  Centrum Wsparcia  w warunkach zapewniających dyskrecję można  porozmawiać
o wpływie sytuacji zdrowotnej na proces studiowania oraz ustalić zakres możliwych dostosowań
w trakcie studiowania.

Więcej informacji można uzyskać na stronie: https://cwozn.ujk.edu.pl/, na ulotce informacyjnej oraz pod numerami telefonu 41 349-78-78, 41 349-77-88

Plany zajęć dla I roczników

Aktualne plany zajęć dostępne są na indywidualnym koncie studenta na Wirtualnej Uczelni https://wu.ujk.edu.pl/WU/

Plan zajęć 1 Rok Dietetyka stacjonarny

Plan zajęć 1 Rok Dietetyka niestacjonarne

Plan zajęć 1 rok Fizjoterapia studia stacjonarne w dniach 01-04.10.2024

Plan zajeć 1 rok Fizjoterapia studia niestacjonarne w dniach 04-06.10.2024

Plan zajęć Pielęgniarstwo 1 rok

Plan zajęć Pielęgniarstwo I rok II stopień

Plan zajęć Położnictwo 1 rok

Plany Położnictwo 1 rok II stopień

Plan zajęć Ratownictwo medyczne I rok studia stacjonarne

Plan zajęć Ratownictwo medyczne I rok studia niestacjonarne

Plan zajęć WF 1 rok Ist. stacjonarny

PLAN ZAJĘĆ I ROK LEKARSKI STACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ I ROK LEKARSKI NIESTACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ II ROK LEKARSKI STACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ II ROK LEKARSKI NIESTACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ III ROK LEKARSKI STACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ III ROK LEKARSKI NIESTACJONARNE

Szukaj