Ułatwienia dostępu

Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami

Studenci, którzy zarejestrują się w Centrum Wsparcia mogą:

  • ubiegać się o dostosowanie sposobu organizacji i właściwej realizacji procesu dydaktycznego (m.in.: zezwolenie na zwiększenie dopuszczalnej absencji, indywidulany tryb i warunki odbywania zajęć, dodatkowe godziny z zajęć, które sprawiają studentowi trudności),
  • ubiegać się o zmiany trybu zdawania i egzaminów i uzyskiwania zaliczeń (m. in.: wydłużenie czasu trwania egzaminu, zamiana formy sprawdzania wiedzy, zmiana organizacji sesji egzaminacyjnej),
  • uzyskać informację o rozwiązaniach technologicznych mających na celu wyrównanie szans (m. in.: możliwość adaptacji materiałów dydaktycznych zgodnie z potrzebami studenta - powiększony druk, forma elektroniczna, wypożyczenie laptopa, lupy elektronicznej dyktafonu oraz zgoda na nagrywanie wykładów),
  • ubiegać się o wsparcie asystenta (asystencja przy sporządzaniu notatek, przy przemieszczaniu się lub biblioteczna i związana z prowadzeniem badań naukowych),
  • korzystać z usługi transportu samochodem specjalizowanym do przewozu osób
    z niepełnosprawnościami na terenie Uczelni ( w określonych przypadkach),
  • ubiegać się o stypendium dla osób z niepełnosprawnościami dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności (jest to pomoc materialna niezależna od dochodu, wysokość stypendium jest zależna od stopnia niepełnosprawności),
  • uczestniczyć w alternatywnych zajęciach z wychowania fizycznego (szeroka oferta ciekawych zajęć m.in. zajęcia na pływalni, ćwiczenia usprawniające, nordic walking).

Miesięczne stawki stypendium dla osób niepełnosprawnych:

  • Znaczny stopień niepełnosprawności –1100 zł,
  • Umiarkowany stopień niepełnosprawności – 900 zł,
  • Lekki stopień niepełnosprawności – 700 zł.

W  Centrum Wsparcia  w warunkach zapewniających dyskrecję można  porozmawiać
o wpływie sytuacji zdrowotnej na proces studiowania oraz ustalić zakres możliwych dostosowań
w trakcie studiowania.

Więcej informacji można uzyskać na stronie: https://cwozn.ujk.edu.pl/, na ulotce informacyjnej oraz pod numerami telefonu 41 349-78-78, 41 349-77-88

Plany zajęć dla I roczników

Aktualne plany zajęć dostępne są na indywidualnym koncie studenta na Wirtualnej Uczelni https://wu.ujk.edu.pl/WU/

Plan zajęć 1 Rok Dietetyka stacjonarny

Plan zajęć 1 Rok Dietetyka niestacjonarne

Plan zajęć 1 rok Fizjoterapia studia stacjonarne w dniach 01-04.10.2024

Plan zajeć 1 rok Fizjoterapia studia niestacjonarne w dniach 04-06.10.2024

Plan zajęć Pielęgniarstwo 1 rok

Plan zajęć Pielęgniarstwo I rok II stopień

Plan zajęć Położnictwo 1 rok

Plany Położnictwo 1 rok II stopień

Plan zajęć Ratownictwo medyczne I rok studia stacjonarne

Plan zajęć Ratownictwo medyczne I rok studia niestacjonarne

Plan zajęć WF 1 rok Ist. stacjonarny

PLAN ZAJĘĆ I ROK LEKARSKI STACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ I ROK LEKARSKI NIESTACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ II ROK LEKARSKI STACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ II ROK LEKARSKI NIESTACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ III ROK LEKARSKI STACJONARNE

PLAN ZAJĘĆ III ROK LEKARSKI NIESTACJONARNE

KOMUNIKAT nr 6/2024 Okręgowej Komisji Wyborczej Collegium Medicum Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 27 września 2024 roku

W sprawie kandydowania do Rady Naukowej Instytutu Nauk Medycznych oraz Instytutu Nauk o Zdrowiu CM Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kadencję 2024-2028 w grupie pozostałych nauczycieli akademickich zatrudnionych na stanowiskach badawczych lub badawczo-dydaktycznych posiadających stopień naukowy doktora i reprezentujących daną dyscyplinę naukową

Zgodnie z kalendarzem czynności wyborczych w związku z wyborami do Rad Naukowych Instytutów, Okręgowa Komisja Wyborcza Collegium Medicum informuje, iż w dniach 2-4 września 2024 roku, będzie można zgłaszać kandydatów do Rady Naukowej Instytutu Nauk Medycznych
i Rady Naukowej Instytutu Nauk o Zdrowiu z wymienionej wyżej grupy pracowników.

Zgłoszeń dokonują osoby z tej samej grupy pracowników na Załączniku nr 2 do Uchwały UKW nr 53/2024* po uprzednio wyrażonej na piśmie zgody na kandydowanie danego pracownika (Kandydat wypełnia Oświadczenie – Załącznik nr 1 do Uchwały UKW nr 53/2024* ).

Kandydat składający oświadczenie powinien zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania swoich danych osobowych (Załącznik nr 4).

Każdemu wyborcy przysługuje prawo zgłaszania takiej liczby kandydatów, jaka ma być wybrana w głosowaniu, w którym uczestniczy:

Rada Naukowa Instytutu Nauk o Zdrowiu – 4 mandaty do obsadzenia

Rada Naukowa Instytutu Nauk Medycznych – 3 mandaty do obsadzenia

Ponadto kandydaci urodzeni przed dniem 1 sierpnia 1972 roku, do oświadczenia,
o którym mowa, załączają w zaklejonej kopercie oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego**. Na kopercie należy wpisać imię i nazwisko kandydata oraz adnotację: ,,Oświadczenie lustracyjne/informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego”.

DOKUMENTY DO POBRANIA

 * Uchwała nr 53/2024 Uczelnianej Komisji Wyborczej wraz z załącznikami:

https://bip.ujk.edu.pl/bip/files/2024/Uchwala%20nr%2053-2024%20okreslenie%20wzoru%20zgloszenia%20do%20RN%20Instytutu.pdf

*Wzory dokumentów lustracyjnych znajdują na stronie internetowej Instytutu Pamięci Narodowej https://ipn.gov.pl/pl/lustracja/oswiadczenia  oraz na stronie internetowej UJK pod adresem https://bip.ujk.edu.pl/dokumenty_lustracyjne.html

TERMIN SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ
2 – 4 października 2024 roku w godzinach 9.30 - 15.00

MIEJSCE SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ
Collegium Medicum UJK
Ul. IX Wieków Kielc 19a
Sekretariat Prorektora ds. Medycznych, pokój D1/16
Pani Elżbieta Cichecka-Gil

 
Okręgowa Komisja Wyborcza
Collegium Medicum UJK

3 października dniem rektorskim

Decyzją prof. dr hab. Beaty Wojciechowskiej, rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ustanawia się dzień 3 października 2024 roku (czwartek) dniem wolnym od zajęć dydaktycznych z uwagi na uroczystość Inauguracji Roku Akademickiego 2024/2025.

Spotkanie informacyjno-organizacyjne Studentów Stacjonarnych i Niestacjonarnych I roku kierunku Lekarskiego

Serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjno-organizacyjne Studentów Stacjonarnych i Niestacjonarnych I roku kierunku Lekarskiego PL

dn. 27.09.2024 r.
godz. 11.00

Collegium Medicum
budynek D Aula 13

KOMUNIKAT Okręgowej Komisji Wyborczej Collegium Medicum Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 11 września 2024 roku

W sprawie składania oświadczeń do Rady Naukowej Instytutu Nauk Medycznych oraz Instytutu Nauk o Zdrowiu CM Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kadencję 2024-2028 w grupie nauczycieli akademickich zatrudnionych na stanowiskach badawczych lub badawczo-dydaktycznych posiadających tytuł profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego
i reprezentujących daną dyscyplinę naukową

Zgodnie z kalendarzem czynności wyborczych w związku z powołaniem i wyborami do Rad Naukowych Instytutów, Okręgowa Komisja Wyborcza Collegium Medicum informuje o potrzebie składania OŚWIADCZEŃ (Załącznik nr 1 do Uchwały UKW nr 53/2024*) o spełnieniu wymogów przez nauczycieli akademickich wchodzących w skład Rady Naukowej Instytutu zatrudnionych na stanowiskach badawczych i badawczo-dydaktycznych reprezentujących daną dyscyplinę naukową i posiadających tytuł profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego.  Członków Rad Naukowych w tej grupie pracowników powołuje Rektor UJK na podstawie złożonych oświadczeń. Składając oświadczenie należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania swoich danych osobowych (Załącznik nr 4).

Ponadto nauczyciele akademiccy urodzeni przed dniem 1 sierpnia 1972 roku, do oświadczenia,
o którym mowa, załączają w zaklejonej kopercie oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego**. Na kopercie należy wpisać imię i nazwisko kandydata oraz adnotację: ,,Oświadczenie lustracyjne/informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego”.

DOKUMENTY DO POBRANIA

 * Uchwała nr 53/2024 Uczelnianej Komisji Wyborczej wraz z załącznikami nr 1 i nr 4:

https://bip.ujk.edu.pl/bip/files/2024/Uchwala%20nr%2053-2024%20okreslenie%20wzoru%20zgloszenia%20do%20RN%20Instytutu.pdf

*Wzory dokumentów lustracyjnych znajdują na stronie internetowej Instytutu Pamięci Narodowej https://ipn.gov.pl/pl/lustracja/oswiadczenia  oraz na stronie internetowej UJK pod adresem https://bip.ujk.edu.pl/dokumenty_lustracyjne.html

Członkiem Rady Naukowej Instytutu może zostać pracownik posiadający m.in. bierne prawo wyborcze, czyli:

  • Zatrudnienie w UJK jako podstawowym miejscu pracy
  • Nie ukończenie 70 roku życia do dnia rozpoczęcia kadencji Rady Naukowej na lata 2024-2028 (jest to dzień 31 października 2024 roku).

TERMIN SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ
Od 16.IX do 1.X.2024 roku w godzinach 9.30 - 15.00

MIEJSCE SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ
Collegium Medicum UJK
Ul. IX Wieków Kielc 19a
Sekretariat Prorektora ds. Medycznych, pokój D1/16
Pani Elżbieta Cichecka-Gil

Zastępca przewodniczącej
Okręgowej Komisji Wyborczej
Collegium Medicum UJK
Dr n. med. Grażyna Wiraszka

Szukaj