Ułatwienia dostępu

18 listopada obchodziliśmy Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach (EDWA)

Plakaty - Odporność na antybiotyki na wesoło

Informacja na temat odporności na antybiotyki

Plakat informacyjny STOP antybiotykooporności

Konkurs na funkcję kierowniczą Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych na kadencję 2024-2028

REKTOR
UNIWERSYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
ogłasza konkurs na funkcję kierowniczą
Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych na kadencję 2024-2028

Na podstawie § 85 Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Rektor Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza konkurs na funkcję kierowniczą Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych na kadencję 2024-2028.

Do konkursu może przystąpić osoba:

  1. spełniająca wymogi do pełnienia funkcji kierowniczej w rozumieniu ustawy Prawo
    o szkolnictwie wyższym i nauce oraz Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj.:
    1. ma pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. korzysta z pełni praw publicznych,
    3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nie była karana karą dyscyplinarną,
    5. w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), nie pełniła w nich służby ani nie współpracowała z tymi organami;
  1. niepełniąca funkcji organu jednoosobowego lub niebędąca członkiem organu kolegialnego innej uczelni ani niebędąca założycielem uczelni niepublicznej;
  2. zatrudniona w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach jako podstawowym miejscu pracy;
  3. posiadająca tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego z dziedziny/dyscypliny naukowej, dla której jednostka jest właściwa, lub osoba posiadająca tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego, która złożyła oświadczenie o  przypisaniu do dziedziny/dyscypliny naukowej, dla której jednostka jest właściwa;
  4. posiadająca udokumentowany dorobek w działalności naukowej, dydaktycznej oraz  organizacyjnej.

Wymagane dokumenty:

  1. podanie skierowane do Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach o powołanie do pełnienia funkcji kierowniczej Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych na kadencję 2024-2028;
  2. dokument/y potwierdzający/e posiadanie tytułu naukowego profesora lub stopnia naukowego doktora habilitowanego z dziedziny/dyscypliny naukowej, dla której jednostka jest właściwa, lub dokument/y potwierdzający/e posiadanie tytułu naukowego profesora lub stopnia naukowego doktora habilitowanego wraz z kopią oświadczenia o przypisaniu do dziedziny/dyscypliny naukowej, dla której jednostka jest właściwa;
  3. informacja o osiągnięciach naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
  4. koncepcja działalności jednostki;
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie o możliwości pełnienia funkcji kierowniczej Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych na kadencję 2024-2028 według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia;
  6. formularz oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (w  dodatkowo zamkniętej kopercie opatrzonej tytułem oświadczenie lustracyjne imię i nazwisko kandydata lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego imię i nazwisko kandydata); albo  odręczna informacja/wydruk opatrzona/y własnoręcznym podpisem, że kandydat nie składa oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, gdyż urodził się po dniu 31 lipca 1972  r.

Dokumenty na konkurs należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą konkursu, na który są składane: „Konkurs na Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych”. W  zamkniętej kopercie zawierającej dokumenty na konkurs winna się znajdować dodatkowo zamknięta koperta zawierająca formularz oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego albo informacja, że kandydat nie składa oświadczenia lustracyjnego lub  informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, gdyż urodził się po dniu 31 lipca 1972  r.

Termin ogłoszenia konkursu: 21 listopada 2024 r.

Dokumenty należy składać w Dziale Kadr Uczelni, (Rektorat, Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój 106) w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 listopada 2024 r. do godz.15.30.

Komisja zawiadamia kandydata o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, za  pośrednictwem poczty elektronicznej (lub telefonicznie), nie później niż na  dwa dni przed jej terminem.

Niestawienie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną powoduje wykluczenie tego kandydata z  postępowania konkursowego.

Termin rozstrzygnięcia konkursu – do dnia 13 grudnia 2024 r.

Rektor

Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

prof. dr hab. Beata Wojciechowska

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27  kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – RODO, niniejszym informujemy, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  2. podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
  1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
  2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy),
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych),
  4. art. 9 ust. 2 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej),
  5. art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy);
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia, zapewnienia świadczeń socjalnych oraz bezpieczeństwa i organizacji pracy;
  2. podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, w pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne;
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w odrębnych przepisach prawa oraz do czasu odwołania zgody (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody);
  4. odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa
    oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku
    z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych;
  5. posiada Pani/Pan prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a  także
  2. prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO;
  1. posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych;
  2. w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Dokumenty do pobrania:
Wzor_informacji_o_zlozeniu_oswiadczenia_lustracyjnego.pdf
Wzor_oswiadczenia_lustracyjnego.pdf
Oswiadczenie_osoby_kandydujacej_na_funkcje_kierownicza.docx

konferencja - IX Świętokrzyskie Dni Hipertensjologiczne

konferencja: "IX Świętokrzyskie Dni Hipertensjologiczne"

Termin:
23 listopada 2024 r.

Miejsce:
Grand Hotel Kielce
ul. Henryka Sienkiewicza 78
25-501 Kielce

Partner merytoryczny i nadzór naukowy:
I Klinika Kardiologii i Elektroterapii Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii,
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Uczestnicy konferencji otrzymają punkty edukacyjne.
Udział w konferencji bezpłatny.

link do strony konferencji

Akcja oddawania krwi 15.11.2024 r. na Collegium Medicum

Akcja oddawania krwi 15.10.2024 r. na Wydziale Prawa i Nauk Społecznych

 

APEL DO SPOŁECZNOŚCI AKADEMICKIEJ UJK


Pilnie potrzebna krew. W imieniu chorych oczekujących na krew, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach zwraca się z apelem do krwiodawców – społeczności akademickiej o honorowe oddawanie krwi.

Dar Krwi pilnie potrzebny jest chorym, w tym dzieciom z oddziałów hematologicznych, pacjentom z chorobami nowotworowymi, z krwotokami, poszkodowanym w wypadkach, czekającym na operacje chirurgiczne i kardiochirurgiczne oraz pacjentom dializowanym.

Jedynym źródłem tego bezcennego leku jest każda zdrowa, pełnoletnia osoba, o masie ciała powyżej 50 kg.

obrazek krew

KRWIODAWCY PO ODDANIU KRWI PRZYSŁUGUJE:

  • 2 DNI WOLNEGO – ZAŚWIADCZENIE USPRAWIEDLIWIAJĄCE NIEOBECNOŚĆ W MIEJSCU PRACY LUB NAUKI W DNIU ODDANIA KRWI I W NASTĘPNYM,
  • 9 CZEKOLAD, ZWROT KOSZTÓW ZA DOJAZD DO NAJBLIŻSZEJ PLACÓW SŁUŻBY KRWI RCKIK W KIELCACH,
  • BEZPŁATNY 30 DNIOWY BILET KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA KIELCE.

Serdecznie zapraszamy do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach i Oddziałów Terenowych: w Końskich, Ostrowcu Świętokrzyskim, Sandomierzu i Skarżysku Kamiennej. Więcej informacji o dniach i godzinach otwarcia placówek RCKiK w Kielcach na www.rckik-kielce.com.pl

Chorzy ze świętokrzyskich szpitali liczą na Waszą pomoc.

Pamiętajmy, że łączy nas krew, która ratuje życie!

Jesteśmy przekonani, że nagłośnienie w/w apelu za pośrednictwem Państwa środków przekazu wpłynie na wzrost świadomości w tej jakże ważnej kwestii społecznej, co w konsekwencji przełoży się na większą ilość pozyskiwanej przez nas krwi potrzebnej do ratowania życia i zdrowia pacjentów w świętokrzyskich szpitalach.

Ogólnopolskie Uczelniane Igrzyska Zarządzania Projektami PMI PC

ZARZĄDZAJ PROJEKTAMI Z PMI
ZASADY

1. Organizatorem Wydarzenia jest Project Management Institute Poland Chapter (PMI PC)

2. Osobą do kontaktu jest Mateusz Kubala, Lider Projektu, tel. 880 344 722,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Oficjalny serwis internetowy Wydarzenia znajduje się pod adresem:
http://igrzyska.pmi.org.pl/

4. Oficjalnym kanałem komunikacji pomiędzy Organizatorem a uczestnikiem jest adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

5. Miejsce wydarzenia:
a) macierzysta Uczelnia – I etap
b) miejsce wskazane przez Uczestnika lub Uczelnię – rozgrywka on-line - II etap c)
miejsce do potwierdzenia, zgodnie z Regulaminem - rozgrywka stacjonarna - III etap

6. Harmonogram wydarzenia:
a) Do 31.01.2025 r. – etap I – wyłonienie przez Uczelnię jednej 5-osobowej drużyny oraz
zgłoszenie udziału do PMI PC
b) Do 15.03.2025 r. – II etap – rozgrywki zgłoszonych drużyn i wyłonienie drużyn do
ścisłego finału – na podstawie ilości zdobytych punktów. Rozgrywki będą się odbywały
w formie testu on-line w języku angielskim. Zasady będą opublikowane najpóźniej do
31.01.2025 r. Na stronie Wydarzenia.
c) 26.04.2025 r. – III etap – finałowe rozgrywki zespołów i wyłonienie zwycięzcy. Rozgrywki
będą się odbywały stacjonarnie w formie gry zespołowej, zwycięzca zostanie wyłoniony
na podstawie zebranej liczby punktów.

7. Wziąć udział w Wydarzeniu mogą studenci studiów I i II stopnia dowolnego kierunku
Uczelni, która ma swoją siedzibę w granicach Polski oraz którzy w dniu zgłoszenia nie
ukończyli 35 roku życia, z wyjątkiem wolontariuszy i członków PMI Poland Chapter.

8. Oficjalnym językiem komunikacji podczas Wydarzenia jest język polski, a III etap zostanie
przeprowadzony wyłącznie w języku polskim. Jeśli w zespołach znajdą się studenci
obcojęzyczni (zgodnie z decyzją zgłaszającej zespół Uczelni oraz samego zespołu),
zadanie ewentualnego tłumaczenia zasad poszczególnych etapów, punktacji i innych
informacji należy do pozostałych członków zespołu. Organizator nie ponosi
odpowiedzialności za błędy i niezrozumienie wynikające z tłumaczenia, a także nie
przedłuży czasu przeznaczonego na poszczególne zadania, związanego z koniecznością
dokonywania tłumaczenia.

9. Uczelnia w ramach I etapu Wydarzenia przeprowadza wewnętrznie, w dowolny, dogodny
dla siebie sposób, eliminacje zgłoszonych Uczestników i ma prawo zgłosić do udziału w
Wydarzeniu tylko jedną 5-osobową drużynę studentów.

10. Uczelnia może zwrócić się do Organizatora z prośbą o wsparcie, w tym pomoc w promocji
wydarzenia oraz konsultacje merytoryczne dotyczące organizacji eliminacji I etapu (np.
formuła eliminacji, zasady oceny). Niemniej jednak pełna odpowiedzialność za
przeprowadzenie i rozstrzygnięcie eliminacji spoczywa po stronie Uczelni. Podstawą
uczestnictwa w Wydarzeniu jest wypełnienie przez Uczelnię zgłaszającą Uczestników
formularza zgłoszeniowego, który jest dostępny na stronie internetowej wydarzenia
www.igrzyska.pmi.org.pl.

11. Dokonując rejestracji na Wydarzenie Uczelnia oraz członkowie zespołu - studenci
wyrażają zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku do wszelkich działań związanych z
realizacją i promocją Wydarzenia.

12. Organizator przed rozpoczęciem każdego kolejnego etapu Wydarzenia, najszybciej jak to
będzie możliwe, poda do wiadomości uczestników ogólne zasady punktacji oraz ogólne
zasady rozgrywki. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania wszelkich kwestii
spornych związanych z punktacją lub do przekazania prawa do rozstrzygnięcia
podwykonawcy odpowiedzialnemu za prowadzenie danych rozgrywek.

13. W przypadku, gdy z przyczyn losowych lub innych na którymś z etapów Wydarzenia
będzie konieczna częściowa zmiana składu zespołu, istnieje bezwzględna konieczność
niezwłocznego (nie później niż 48 h przed rozpoczęciem kolejnego etapu, w którym
nastąpi zmiana) poinformowania o tym Organizatora, wysyłając wiadomość e-mailową z
podaniem danych członka zespołu, który opuszcza zespół, przyczyn opuszczenia zespołu
oraz danych nowego członka zespołu. Dopuszczalna jest wymiana max. 2 osób w zespole
w ciągu całego wydarzenia i każdorazowo taka zmiana musi zostać uzgodniona i
zaakceptowana przez Organizatora. W przypadku nieuzyskania akceptacji Organizatora,
cały zespół nie zostanie dopuszczony do kolejnego etapu Wydarzenia.

14. Udział Uczestników w Wydarzeniu jest bezpłatny, natomiast koszty ewentualnego
przejazdu i noclegu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie. Organizator pokrywa koszty
wyżywienia Uczestników podczas Wydarzenia (w zakresie pozyskanych środków), chyba,
że specyfika Wydarzenia określa inaczej.

15. Zespół zostanie poproszony o wymyślenie i wskazanie w formularzu zgłoszeniowym
nazwy zespołu.

16. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody (w zakresie pozyskanych środków).

REGULAMIN

Komunikat nr 7/ 2024 Okręgowej Komisji Wyborczej Collegium Medicum Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 11 października 2024 roku

w sprawie listy kandydatów i wyborów do Rad Naukowych Instytutu Nauk Medycznych i Instytutu Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum UJK w Kielcach na kadencję 2024-2028 w grupie nauczycieli akademickich zatrudnionych na stanowiskach badawczych i badawczo-dydaktycznych posiadających stopień naukowy doktora

 Na podstawie § 162 ustęp 1a Statutu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Uchwały nr 19/2024 OKW CM informujemy, iż wybory do Rady Naukowej Instytutu Nauk Medycznych oraz do Rady Naukowej Instytutu Nauk o Zdrowiu na kadencję 2024-28 nie odbędą się, gdyż liczba zgłoszonych kandydatów jest równa liczbie mandatów do obsadzenia w drodze wyborów. Osoby te zostaną powołane przez Rektora UJK w Kielcach.

Kandydaci zgłoszeni do Rady Naukowej Instytutu Nauk Medycznych (3 mandaty do obsadzenia):

  1. Molasy Bartosz
  2. Wróbel Grzegorz
  3. Zandecki Łukasz

Kandydaci do Rady Naukowej Instytutu Nauk o Zdrowiu (4 mandaty do obsadzenia)

  1. Kordyzon Marta
  2. Król Halina
  3. Michalska Agata
  4. Sobaś Kamila

 

Okręgowa Komisja Wyborcza

Collegium Medicum   

Szukaj